Efter LDRKI...

...har jag gått i skolan som vanligt och väntat på mer roller. Premiären skulle till en början ha haft preimär den 14 mars, men några veckor innan det så flyttades den till 24 oktober.  Vet inte mer vad jag ska skriva.
nästa inlägg blir mer intressant.

(förhandsvisning i januari, roligt  !

Juste!!
Mamma ringde i oktober någon gång och sa att det var ett brev till mig, hon trodde det var en inbjudan till premiären, och jag blev skitglad. När jag kom hem öppnade ajg kuvertet snabbt, och Ja !!!! Det var det, en inbjudan till premiären av låt den rätte komma in.
Min syrra följde med på premiären. På premiären (på rigoletto) träffades, vi alla. Vi satte oss i salongen och väntade på att filmen skulle börja. När den väl började satt jag spänt och väntade. När den var slut var det EfterFest. Inte vilken efterfest som helst, haha det var på Cafe Opera. När vi kom dit blev vi nästan inte insläppta, tills en vakt kom och sa, "jo de får komma in, (låt den rätte komma in)".
När jag hämtade mat ser jag Idol Kevin, Anna, ALICE, ROBIN, och tillslut inser jag att alla idoler var där, shiet var glad jag blev. Jag kollade på Kevin, och han gav TUMMENUPP till mig ;D. Haha, är det någon som ska ge TUMMENUPP till någon är det jag till honom.
 En riktigt rolig kväll :D


/ johan  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nääe lägg av! Är det du som var med i hejhej sommar serien kallad värsta vännerna! :DFan vad kul =)

Är du och Isabella fortfarande vänner, Tazo?

2008-12-19 @ 21:27:29
Postat av: ANGELICA

sv: haha ja åh jag med :)

jo tack det är det! hos dig?



ska allt kolla in det då ;)

2008-12-19 @ 22:06:06
URL: http://angos.blogg.se/
Postat av: Meg

Åh, låter ju superkul! :O

2008-12-20 @ 10:05:00
URL: http://megs.blogg.se/
Postat av: A



Herregud! Vilken banner du har, rena hjärtattacks framkallaren ju! xD

2008-12-20 @ 20:19:28
URL: http://creadiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0